5.5.14

Pale Skin and Black Lingerie Dress


Photos by Chus Nartallo


ZARA BLACK LINGERIE DRESS (au/w 13-14)
VIENTY SANDALS
ZARA BAG (au/w 13-14)
MARK MADDOX WATCH


Two weeks ago, I headed to a little Galician town, Vamio, one of the most beautiful places of the coast. I wore a total black look, with a gorgeous Zara lingerie dress. I love this Galician brand.
That was an amazing day. I discovered an amazing beach. I fell in love with her!
Hope you like today´s pics and thanks a lot for all your comments.


Hace dos semanas, puse rumbo hacia una pequeña localidad gallega, Vamio, que resultó ser uno de los parajes más bellos de nuestra costa. Escogí un look en negro compuesto a base de un vestido lencero de Zara precioso. Me encanta esta marca de mi tierra.
Fue un día increíble y en el que descubrí una playa alucinante. Tengo que confesaros que me enamoré de ella!
Espero que disfrutéis con las fotos de hoy. Muchas gracias por vuestros comentarios.

13 comments:

  1. You look stunning and beautiful great job with the pictures.
    http://tifi11.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. lo dicho , me enamore mas jajajaajja las fotos son espectaculare s, ya te dij ¡e por ig , ultimamente estas de catalogo!! yo mas de una foto la veo en uuna campaña publicitaria! besitoss aitana

    Nuevo Post: My top Shoes
    Un Rincón Para Mis Botas
    http://fiorellaechegaray.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  3. it's so sexy this dress^_^ you look fab!!!!

    ReplyDelete
  4. Que bonito el vestido... Y las fotos !!!

    Bss
    Sandra

    ReplyDelete
  5. Love the dress xx

    reallyliteral.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I love slip dresses. It's like walking around in your pajams, but not being considered crazy :D
    Your dress is lovely, looking quite sexy!

    ReplyDelete
  7. wow estas genial
    el vestido lencero es precioso

    Mi blog by Amo

    ReplyDelete
  8. Wow...such a gorgeous dress dear...awesome pics....I just loved your heels too...:-)
    www.beautyandfashionfreaks.com

    ReplyDelete
  9. Pretty lingerie dress! And speaking of which, I would love to invite you to participate in my Victoria's Secret GC giveaway!

    House of Illusions

    ReplyDelete
  10. That dress is soo nice.
    http://www.fashiondenis.com

    ReplyDelete
  11. love it
    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/
    Twitter / tumblr/ instagram: @fashionrlounge

    A chic kiss ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...