31.12.13

Best of 2013


I look at my blog from the beginning of 2013 to the last post I wrote on 29th December, shot three days ago in my town, A Estrada. I think about all the things which happened in the middle, in these 12 months that make me smile and I thank for all the joys and satisfactions. 2013 was for me the year of discovered Ibiza and to take the best photographs for the blog.
My personal life? It´s sometimes hard to disconnect to my real job but I have the luck to have people next to me who really support me and understand what I do with the blog, my real passion. 
I have a new member in my family, my cute hedgehog Biscuit, who turns eight months soon.
For this new year I wish you to try to dare: from a different haircut to a new job related with my career, to a new holiday place.
Thanks for another wonderful year spent together and thanks for giving me the strenght to continue pursuiting my dreams. May 2014 be special and unique to all of you.

Happy 2014!!


Repasando mi blog desde comienzos de año hasta la última entrada publicada el 29 de este mes, con fotos sacadas hace tres días en el pueblo que me vió nacer, A Estrada; me ha dado tiempo a pensar en todo lo que ha sucedido entre medias, durante estos 12 meses. Me quedo con las experiencias que me han hecho reír y, sobretodo, doy las gracias por todas las alegrías y satisfacciones. El 2013 ha sido para mí el año en el que descubrí la isla mágica de Ibiza y en el que empecé a hacer fotografías más profesionales para el blog (con alguna excepción).
En cuanto a mi vida personal... A veces me resulta bastante difícil desconectar de mi trabajo real pero tengo la suerte de contar con gente a mi lado que realmente me apoya y entiende lo que intento hacer con el blog, mi verdadera pasión.
Durante este año también se ha incorporado un nuevo miembro a mi familia, Biscuit, un erizo de lo más riquiño que dentro de poco cumple ocho meses de vida.
Para este nuevo año, hay cosas que quiero intentar: desde hacerme un corte de pelo diferente (a ver si me atrevo) hasta encontrar un nuevo trabajo relacionado con mi carrera y con el mundo de la moda (esto último, a ser posible) o viajar a un sitio totalmente desconocido para mí.
Muchísimas gracias por pasar junto a mí un año maravilloso que se va y por darme la fuerza necesaria para seguir persiguiendo mis sueños. Quizás el 2014 sea especial y único para todos vosotros. Ojalá!!

Feliz Año!!

27 comments:

  1. You look beautiful in all the images. Have a Happy New Year may it be filled with success and happiness.
    http://tifi11.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I wanna wish you HAPPY NEW YEAR dear:) and I hope you will come visit me soon 2014

    Check out my new post...inredningsvis year in fab pics:)

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    ReplyDelete
  3. vaya ojazos más bonitos tienes!
    mmuy bonita recopilación!

    muchos besitos y feliz año!
    http://leblogdejoumita.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  4. Una imagen vale más de mil palabras, un resumen genial!

    Mil besos,
    www.sognaliaeventosymoda.com

    ReplyDelete
  5. Me encanta la foto de la hamburguesa haha

    www.redvelvetclothing.blogspot.nl

    ReplyDelete
  6. Aw such lovely words to round up your gorgeous selection of photos from 2013 x The first photo is stunningly beatiful,you have gorgeous big eyes x Im loving the fashion throughout your photos,that little fluffy green clutch is so cute,almost as cute as the hedgehog x Wishing you and your blog all the best for 2014 x and thanks so much for your comment :)

    ReplyDelete
  7. que divinos , biscuit me tiene enamorada! las fotos si que son chulisimas! muaa

    Nuevo Post: Happy New Year!
    Un Rincón Para Mis Botas
    http://fiorellaechegaray.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  8. Gorgeous pictures from 2013. You look adorable :D
    Happy New Year!
    www.sofiescloset.dk

    ReplyDelete
  9. Genial recopilación y guapísima en toda ellas. Por cierto un post y un escrito muy bonito. A ver si en este nuevo año podemos seguir disfrutando de tus looks. Besazos y feliz año pretty!!
    Nekane
    http://nekane2020.blogs.elle.es

    ReplyDelete
  10. love the fur you are wearing on the second photo!

    ReplyDelete
  11. Gorgeous!

    PS. We've a $75 Shoe Giveaway on our blog! Check it out!

    ox from NYC!
    Erica

    ReplyDelete
  12. wonderful photos! Happy New Year!

    ReplyDelete
  13. Que ojazos tienes, nop me habia fijado. Las fotos son una pasada, y sales guapisima en todas. Muchas gracias por tu comentario. Espero que hayas pasado una nochevieja muy buena y que el 2014 sea mejor que el 2013, te espero en mi blog. Un besazo.

    ReplyDelete
  14. Wow ,you look so beautiful ,great Photos :)

    Happy new Year!

    ReplyDelete
  15. Hope you had a great New Year. Love these photos you gorgeous girl!


    SDMxx
    www.daringcoco.com

    ReplyDelete
  16. these photos are amazing dear !!!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    ReplyDelete
  17. Great recap!

    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    ReplyDelete
  18. wow, you look great! such cool photos! and happy new year, dear

    ReplyDelete
  19. So cute :$
    Kisses <3

    http://www.theladyjersey.com

    ReplyDelete
  20. I love your hat in the first picture! Where did you bought it?

    Check out my latest article!

    ReplyDelete
  21. Hey hey.
    Lovely pics, you look fantastic!!
    Keep on doing the excellent work dear, you have here a great blog.

    With love, Bárbara
    www.preppylemonade.com
    www.preppylemonade.com

    ReplyDelete
  22. I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other? :)

    Kisses from Zurich,
    K.

    http://beneaththecoat.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...