2.10.13

At Las Rozas Village with my burgundy hat


Photos by Pablo Porteiro


VINTAGE BOOTIES
VERO MODA SWEATER 
ZARA TRF CROPPED TOP
BERSHKA BURGUNDY SKINNY PANTS
H&M BURGUNDY HAT
COBORIS BAG


You all know how much I love hats. So now it´s time to go back to Sunday. We visited Las Rozas Village. At it was Sunday, it was a little chaotic. I wore a burgundy look and I matched it with punk accessories. Thanks for all your comments.


Todos sabéis lo mucho que me gusta ponerme sombreros, así que volvamos al domingo. Visitamos Las Rozas Village y aprovechamos para sacar estas fotos. Como era domingo, la zona estaba llena de gente. Para mi look escogí un casi total look en burdeos que combiné con unos accesorios un tanto punk. ¿Qué os parece el resultado? Muchas gracias por vuestros comentarios.

38 comments:

  1. A mi también me encantan los sombreros, pero mi cabezón (y parte de culpa también es de mi pelo...) no me deja ponérmelos, todos me quedan pequeños jajaj
    Este año el granate será mi mejor amigo, lo presiento ☺

    Un besote, Eli ♥
    Sortealia, entérate de todos los sorteos

    ReplyDelete
  2. Que bonito es, HM es una pasada para los sombreros!!!
    Estas muy guapa, seguro lo pasaste genial en Las Rozas, a mi me encanta!! y no me pierdo una cuando voy a Madrid!!
    Un beso.
    Carmen

    ReplyDelete
  3. Beautiful colours & I love your boots!

    ReplyDelete
  4. Love the hat! Looking very pretty! xo

    ReplyDelete
  5. Fotos ideales!!!
    Besos.

    Te esperamos en http://ensembleavecstyle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  6. Que bien te sienta el burdeos, me encanta el detalle del sombrero, guapa !

    Besos
    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  7. Perfect outfit and pics.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  8. Un look genial, me encantan los pantalones burdeos y el sombrero!!!
    Besitos
    conestiloalcubo Blog // Bloglovin'

    ReplyDelete
  9. La primera foto es muy buena y estiloza! Te va perfecto ese sombrero, Aitana!

    ReplyDelete
  10. such a cool outfit!
    love the hat and the boots!
    xoxo

    ReplyDelete
  11. Thank you so much for all your comments!!

    xoxo

    ReplyDelete
  12. Very nice outfit. Great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  13. You look adorable. Burgundy is one of my favorite colors. The hat suits you so well. Have to get one like that too :)

    xx

    www.glamdevils.com

    ReplyDelete
  14. Muchas gracias Aitana por tu comentario! Me alegra un montón que te haya gustado el look! :) Acabo de publicar un post un poco diferente, espero que te guste! ;)

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    ReplyDelete
  15. Muy guapa con tu look total burgundy!! Un hesito!
    www.donkeycool.es

    ReplyDelete
  16. el sombrero es precioso, me encanta


    si quieres ganar un capazo de plumas negros, os espero en
    www.lessismoreblog.com

    ReplyDelete
  17. Es precioso el sombrero. Se están convirtiendo en mi nueva obsesión!

    me-andmybag

    ReplyDelete
  18. NIce loook!!!!!!!!!!!

    http://www.valstyle.com/

    ReplyDelete
  19. In love with this entire outfit, the pants are amazing!

    christelpaola.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Lovely style ^^
    I love you hat, i love burgundy ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  21. Me gusta mucho el conjunto, el sombrero es precioso!

    http://mepasoeldiamirando.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cuantos post estupendos me he perdido estas vacaciones!gracias por pasarte y comentar se agradece un monton!!besos
    dezazu.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  23. Love your blog!
    http://www.jemappellestephani.blogspot.com
    -xo

    ReplyDelete
  24. great outfit photos!

    pinklemonincrystal.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Andaaaa! rozas Village! Vivo muy cerquita! Un sitio genial para shopping! Tu sombrero me encanta, soy súper fan! Jeje
    Te sigo por Instagram y Facebook, qué te parece si nos seguimos también por GFC?
    Un besote!
    Bellassinperderlacabeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Lols Gag is the the Best Lol Network Ever, where you can every thing is lol and Funny, Troll Images, Prank Peoples, Funny Peoples, funny planet, funny facts, funny cartoons, funny movies pics, iphone funny, funny jokes, Prank Images, Fail Pictures, Epic Pictures, Lols and Gags, Lol Pictures, Funny Pictures, Lol is the Laugh out of Laugh where you can Fun Unlimited and Laughing Unlimited.
    lolsgag.com

    ReplyDelete
  27. A really wonderful look!
    I wait for you if you like,kiss
    Paolo :)

    ReplyDelete
  28. Upcoming Latest cars and vehicles, Latest Mazda Models, Racing Cars, International Sport Cars, Concept Cars, PS-Pod, Strange Vehicles, Nissan, Royce Corniche, Ford Concept Cars, Strange Vehicles, Mercedes and More Sport Cars and Vehicles with Pictures and Info
    WorldLatestVehicles.com

    ReplyDelete
  29. Top Ten Classified Website List, Pakistani Classified Sites, USA Classifieds, Indian Classifieds, Entertainment Articles, Entertainment News, Entertainment Pictures, Bollywood, Hollywood and Lollywood Pictures and Videos, Entertainment Latest updates, Hot Entertainment News and Pictures Funny Entertainment Pictures, lol Pictures, Funny Pictures and every thing you want...
    www.hotcurrentaffairs.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...