19.2.13

Hangout at Taquería Mi Ciudad


VERO MODA BURGUNDY SWEATER
CASIO GOLDEN WATCH + EBAY STUDDED BRACELET


During last month I went to a restaurant to another just to discover new gastronomies. Incredible experience!
In the post, here are some of the pictures that I took at Taquería Mi Ciudad. Hope you like mexican food and thank you so much for your lovely comments!!!


Durante mi último mes no paré de ir de restaurante en restaurante para descubrir nuevas gastronomías. Una experiencia increíble!
En esta publicación os dejo con algunas de las fotos que saqué en la Taquería Mi Ciudad. Espero que os paséis por allí para degustar la auténtica comida mexicana y muchas gracias por vuestros adorables comentarios!!!

8 comments:

  1. Ummm que hambre!!!!
    Muak
    Moi Coquette

    ReplyDelete
  2. Gnam! I think is good!
    Kisses, Den.
    www.thebsheep.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. The food looks so delicious. I really love your sweater too. Nice color.

    ReplyDelete
  4. ¡Qué pinta tiene todo! Me encanta la comida picante. :D

    atlantis2050.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...