28.12.12

The burgundy total look



VERO MODA BURGUNDY SWEATER
BERSHKA BURGUNDY SKINNY PANTS
EBAY STUDDED BRACELET + CASIO GOLDEN WATCH + VINTAGE RING
VINTAGE STUDDED BAG
MARYPAZ BROWN BOOTIES (thank you Valeria)


Christmas: here we are. During Christmas times I usually wear extremely casual outfits at day and more chic ones for the parties at night. This look is among my favourite,burgundy everywhere. I adore it!!
The choice for the shoes was very obvious: the present that my sister gave me the night before (pictures are from Christmas day).
And yes, I cut my hair a bit and I´m on trend: I wear the ombré hair that I love so much!
Happy Holidays sweeties!!


Navidades: aquí estamos. Durante estas fechas suelo llevar looks de lo más cómodos por el día y más chics por la noche. Éste es uno de mis favoritos porque el burdeos está por todas partes. Me encanta!!
La elección de los zapatos fue fácil: mi hermana me regaló estos botines la noche anterior y tenía que estrenarlos sí o sí (las fotos son del look que llevé el día de Navidad).
Y sí, me corté un poquito el pelo y lo puse de moda: yo también me uní a la tendencia del ombré hair. ¿Qué os parece?
Felices Fiestas!!

13 comments:

  1. Te sientan genial los tonos burgundy !!!
    que lindo el gatito !


    Besos y Feliz Navidad !


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  2. Love your skinny pants, your cut is so cute!!

    http://leguidedelama.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Me encanta ese color, a mi también me ha dado este invierno por él. Un besote fuerte guapa y felices fiestas.
    Http://blog.sinetiquetar.com

    ReplyDelete
  4. Beautiful pictures! You and kitty both have big beautiful eyes :) Too cute!

    Kisses and hugs from :
    MRS JACK OF ALL TRADES DAILY
    http://mrsjackofalltradesdaily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. OMG ! You have amazing eyes !

    ReplyDelete
  6. esta muy guapa
    me encanto ese rinco con antiguedades
    el gato es enorme

    miblogbyamo.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. me encanta el color granate :D
    Feliz Navidad y Próspero Año 2013 :) Un besín!

    ReplyDelete
  8. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!este post es genial!!desde hoy te sigo!visita mi blog cuando kieras ;) http://whattowear-quemepongo.blogspot.com.es/ mil besos y feliz navidad!

    ReplyDelete
  9. It's a beautiful color. Love your outfit. What a so cute and pretty cat!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...