29.10.12

Speed side of me


VINTAGE BROWN LEATHER BOOTS
ZARA SKINNY JEANS
ZARA MAN WHITE SHIRT (stole from my boyfriend´s closet)
ZARA MAN GRAY SWEATER (stole from my boyfriend´s closet)
COBORIS PYTHON PRINT BELT
EBAY STUDDED BRACELET + CASIO GOLDEN WATCH
VINTAGE LEOPARD PRINT FOULARD
COBORIS BLACK PYTHON PRINT BAG


After a week full of work here I was in Jarama for a track race with my friend Pamela. We had all the day to explore the circuit after going out Saturday night. 
I´m waiting for all your opinions ;)


Después de una semana llena de trabajo me pasé el primer finde de Octubre en una carrera de camiones en el Jarama con mi amiga Pamela. Estuvimos todo el domingo explorando el circuito después de haber salido el sábado anterior de fiesta toda la noche.
Estoy esperando vuestris comentarios ;)

28 comments:

  1. Hola Aitana! a mí es q las carreras no me gustan pero veo q lo pasasteis bien y estás muy guapa reina

    besitos

    irenita558.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. yo no soy muy de carreras
    pero viendo estas fotos se ve que disfutaste

    miblogbyamo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. vroom! vroom! haha you look so cute! i love your hat and purse :)
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete
  4. No parais!seguro que lo pasasteis genial!
    Besitos guapi

    ReplyDelete
  5. Totally chic look for a race! I love your sweater that you took from your boyfriend's closet!!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ReplyDelete
  6. Me encantaron el paraguas y las botas, qué ojos tan expresivos tienes! Un saludo Aitana

    ReplyDelete
  7. Nice photos!
    You look great with the hat!
    http://www.beautyandthemist.com/

    ReplyDelete
  8. Love these photos and your outfit is very nice too. Nice hat and sweater.

    ReplyDelete
  9. Amazing event ;)))

    www.lostinunderwear.blogspot.it

    ReplyDelete
  10. Great Blog! Would you like to follow each other?

    Much Love,
    http://amyklundt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. you are very nice ^_^ I wait you on my blog dear!!!

    laura,
    http://glampond.blogspot.it

    ReplyDelete
  12. ¡Carrera de camiones! Teóricamente es algo poco femenino, pero a mí me gustan esos puntos en las chicas jaja.

    atlantis2050.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. very cool. looks so fun and you look great!


    www.stylemailbox.com

    ReplyDelete
  14. Looks like fun! you have great photos!

    http://sarassweetstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ohh thats nice that you like things like this. It is so oryginal :) Have a nice day :)

    ReplyDelete
  16. love your boots !! Great outfit and photos


    Bisous

    ReplyDelete
  17. Lovely blog! Wanna follow each other? :)

    ReplyDelete
  18. Desque que era pequeño no voy a una carrera de esas!

    Me encanta la blusa de pitón y la foto de los coches movidos del pasado post!!

    J. Héctor

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...