17.9.12

Sunday at Callao


ZARA LEOPARD PRINT BALLERINA FLATS
BERSHKA WHITE CAPRI JEANS
ZARA WHITE TSHIRT
VINTAGE LEOPARD PRINT FOULARD
EBAY STUDDED BRACELET


My Sunday in Madrid, spent between tapas at El Tigre del Norte in Chueca (in wich paticularly enjoyed the interiorism design) and a walk at Gran Vía Street.
I´m wearing a Zara white tshirt that I matched to a pair of white capri jeans adding leopard print accessories as a contrast. Sometimes, I wear "ton sur ton" looks. I fell in love with this particular one ;)


Mi domingo en Madrid: Pasado entre el tapeo por El Tigre del Norte en Chueca (del cuál me quedo con la decoración y sus colgadores hechos con patas de animales) y un largo paseo por la Gran Vía.
Llevaba puesto una camiseta blanca de Zara que combiné con unos pantalones capri del mismo color. Al outfit le añadí un par de accesorios de estampado de leopardo para contrastar. A veces, suelo llevar casi total looks. Pero este, me tiene realmente enamorada ;)

31 comments:

  1. Me encanta el toque que le has dado al look con los complementos, es un print que me encanta.
    Un beso guapa
    Moi Coquette

    ReplyDelete
  2. HOLA GUAPISIMA
    ME GUSTA MUCHO TU LOOK Y LAS FOTOS PRECIOSAS UN BESO

    ReplyDelete
  3. cute outfit! I like so much your shoes! kisses!

    ReplyDelete
  4. Nice outfit!

    http://mentrend.blogspot.be/

    ReplyDelete
  5. Nice outfit and photos :)
    xx
    Morgane

    ReplyDelete
  6. HERMOSA! La verdad el total white te va de maravillas ;)
    Con Tacones en el Metro

    ReplyDelete
  7. Would you like to follow each other?*

    ReplyDelete
  8. Really lovely outfit! Love the shoes :)

    ReplyDelete
  9. philosopher girl, single chair, and around the great city, that is cool!!

    ReplyDelete
  10. Qué bonitas fotos, me gustaron mucho Aitana!

    ReplyDelete
  11. Me encantan las bailarinas!!!

    Muackis preciosa!!

    http://yosivoyalamoda.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  12. No jodas tia!! Yo estuve el otro día en el tigre también!

    Aunque fui por primera vez, me quedé flipada con las habilidades de los camareros..! Es la primera vez que bebo sagría con hierbabuena xD pero la comida estaba riquísima!

    Has ido ya a La infinito? Es flipante también!

    Por cierto, ayer mismo publiqué un concurso nuevo que a lo mejor te interesa! :D Échale un vistazo! :)

    Un besín!

    Hannah's Heels

    ReplyDelete
  13. i love your white outfit, animal print flats and scarf! so pretty!
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete
  14. love your style! zara is one of my favourite brand!

    www.giornalismodimoda.blogspot.it

    ReplyDelete
  15. I love your outfit, especially the shoes! So lucky to be in Madrid!

    LUXESSED

    ReplyDelete
  16. Great photos and your outfit is so pretty. Love your shoes and scarf.
    xx

    ReplyDelete
  17. What are you thinking?
    Like your ZARA shoes!
    Have a nice day!!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  18. You're so pretty!


    http://www.bitsnpieces.me

    ReplyDelete
  19. You look fabulous! Love your shoes!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ReplyDelete
  20. Thanks to comment my blog !
    Wait ur next post ! ;-)
    see ya
    Morgane
    xx

    ReplyDelete
  21. You look so chic in white, I love the flats, a really cute pattern.

    ReplyDelete
  22. ¡Las famosas "sillas" de Callao! :)

    Me encantan tus bailarinas <3

    ReplyDelete
  23. thank you for your comment darling you look great.

    ReplyDelete
  24. hi darling! what great photos you have! what about following each other? :)

    much love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  25. Estas muy bien!! Yo también me he venido a Madrid, la verdad es que es una gozada pasear por Gran Vía!


    XoXo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...