17.7.12

You gotta follow me on Bloglovin´ ;D



Ok guys I understand I´ve been kinda heavy and boring repeating you all the time to follow me on Bloglovin´ infesting my Twitter and Facebook Page and my blog as well on GFC :D
It looks important to me to explain to you what it is about: Bloglovin´ is one of the easiest and most useful website to follow all your favourite blogs. In a few clicks you can register and decide which blogs are interesting for all of us, add them to your list in a second and get updated on the newest posts written by your favourite bloggers!
Any questions? I´m here to answer you!


Vale chic@s... Entiendo que puedo llegar a ser un poquito pesada y aburrida repitiendo todo el rato que me sigáis en Bloglovin´a parte de en Twitter o en mi página de Facebook así como en GFC :D
Así que considero importante explicaros el porqué: Bloglovin´es una de las webs más fáciles y útiles que conozco para seguir todos vuestros blogs favoritos. En unos pocos clicks os podéis registrar y decidir qué blogs son interesantes para vosotros, añadirlos a una lista y, en un segundo, ver todas sus actualizaciones!
Alguna pregunta? Aquí estoy yo para responderos a todo lo que queráis saber!

36 comments:

  1. Es que Bloglovin es genial, a mi me sirve de mucha ayuda! :)
    Muchos besos guapa!

    Lucia Gallego Blog

    ReplyDelete
  2. I like so much what you are doing here.

    ReplyDelete
  3. Hola Aitana, si! casi no uso bloglovin pero ya tengo un rato siguiéndote por esa red social que me parece bastante útil.

    Por cierto me encanto la ilustración del post, saludos!

    ReplyDelete
  4. Already follow you doll on BL! :o)

    Have a lovely day!
    SDMxx
    www.daringcoco.com

    ReplyDelete
  5. Preciosa ilustración. La verdad es que el seguimiento es mucho mejor por bloglovin, la pega es que no todos los blogs lo tienen. Un beso guapa.

    ReplyDelete
  6. How did the pictures! I like it!

    http://leguidedelama.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. It's a very nice illustration. I really like it. Welcome on bloglovin!

    ReplyDelete
  8. Hace poco me hice Bloglovin' de éste, así que te seguiré sin dudarlo.
    BeSiToS!! ^^

    ReplyDelete
  9. i have bloglovin too. it's very helpful. really like it!

    ReplyDelete
  10. Interesting!
    I didn´t know that!
    Thanks!

    ReplyDelete
  11. love your blog and your drawing!!
    im following you right now :)
    would you follow me?? im sure youll love mine too!

    www.lethemstare.blogspot.com

    Kache - LTS

    ReplyDelete
  12. no uso mucho el bloglovin , de hecho estoy tratando de adaptarme a el pero por ahora ya te sigo en google ;)saludos

    ReplyDelete
  13. jejue me encanta el post.

    Te sigo y voy a ver le neceser de zara

    Besos

    ReplyDelete
  14. no tengo bloglovin, pero supongo que no tardare en caer en ese vicio! jajaja



    xx

    ReplyDelete
  15. I love bloglovin and I am following you there already!

    Rebecca

    www.winnipegstyle.ca

    ReplyDelete
  16. Estoy totalmente de acuerdo. Tengo nuevo post, un besooo!

    ReplyDelete
  17. I have already followed you :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Amazing!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  19. Hi sweetie, Yeah, that's true! The asians girls have a beautiful skin, I really envy them !! ;)

    (http://kitkatkorpan.over-blog.com) ^^

    ReplyDelete
  20. Ya te sigo por bloglovin cielo, tu puedes hacer lo mismo, que no es que tenga muchos seguidores aún por ahí.. no lo uso mucho de momento pero estoy en ello!
    Mil besos rojos y que tengas buen jueves preciosa!

    ReplyDelete
  21. Hola guapa te sigo por bloglovin sigueme tu a mi!!!
    Un besazo
    http://anonimamoda.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  22. So Cute (Y).I just discovered your blog and really like it.You are very inspiring!
    It is nice to meet you! I will keep watching it in future,

    one more thing,If you have a minute,
    please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much!XOXOXO!

    Blow a Rainbow
    Blow a Rainbow on Facebook
    Blow a Rainbow on Bloglovin
    Blow a Rainbow on Pinterest
    Blow a Rainbow on Lookbook
    Blow a Rainbow on Tumblr

    Mwaks!

    ~priscilla~

    ReplyDelete
  23. ¡Hecho wapa! ¿Me sigues tu también? ;-)
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Thank you for the comment on my blog...would you like to follow each other maybe? Let me know xxx

    www.thesequincinderella.com

    ReplyDelete
  25. Tengo pendiente utilizar B!

    ¡Buenas noches!

    J. Héctor

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...