13.4.12

La Bella Estate. Dolce and Gabbana, more or less


Curious about who was there and who wasn't? Check out the video that recounts the atmosphere at Gold for the after-show party held by Domenico Dolce and Stefano Gabbana. Among the guests: Helen Mirren, Monica Bellucci, Marpessa, Bianca Balti, Simone Nobili... but what's the fun in telling? Find out for yourselves.
I´m in love with Dolce and Gabbana. Paparazzi flashes and glamour everywhere, always. I really love that.

La Bella Estate Party held after the fashion show at Gold restaurant, by Dolce and Gabbana.
I love the song playing!


¿Tenéis curiosidad por saber quién estuvo y quién no? Mirad el vídeo que remonta la atmósfera vivida en el último desfile de Dolce and Gabbana en la fiesta celebrada después del show en el restaurante Gold de Milán. Algunas de las invitadas: Helen Mirren, Monica Bellucci, Marpessa, Bianca Balti, Simone Nobili... ¿pero qué es lo más divertido de todo esto? Encontraros a vosotros mismos si habéis sido uno de los afortunados en asistir a tal evento.
Estoy enamorada de Dolce and Gabbana. Los flashes de los paparazzi y el glamour que se respira en cada colección me tienen totalmente encandilada desde siempre. Realmente me encanta todo lo que hacen.

La Bella Estate Party justo después del desfile en el restaurante Gold de Milán, por Dolce and Gabbana.
Me encanta la canción del vídeo!


6 comments:

  1. Beautiful! Increíble, me encanta! Su.
    Trendy Pastel

    ReplyDelete
  2. GREAT!!!

    NEW POST at

    http://chocolateinfashion.blogspot.it/2012/04/do-you-have-passion-for-nails.html

    ReplyDelete
  3. Me ha encantado el video. Un beso guapa y feliz fin de semana.

    ReplyDelete
  4. Hola guapa!
    Que chulo el vídeo, a mi también me gusta mucho la canción.
    Un besazo

    ReplyDelete
  5. Thanks for the comment on my blog and I'm following you on GFC and bloglovin! Thanks for followin my blog!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...