4.4.12

In grey we trust


ZARA GOLDEN BALLERINA FLATS
ZARA SKINNY JEANS
ZARA GREY TSHIRT
VERO MODA GREY CARDIGAN
H&M WHITE AND GOLD NECKLACE
PRIMARK GOLDEN BELT
COBORIS COBALTO BLUE AND BROWN BAG


Grey is one of the colours I use the most in clothes. I like it because It´s kinda neutral and I´m able to mix it to gold, another big love of mine. These photos were taken last Sunday, in the middle of the afternoon and only now I found a moment to edit the colours and upload them here. Sorry but in these days I´m stuck at home and It´s very hard to find the time to go out and this morning it also started to rain here in Galicia. 


El gris es uno de los colores que más veréis en mis outfits. Me gusta porque es un tono neutral y me permite mezclarlo con el dorado, otro de mis grandes amores. Estas fotos fueron sacadas este domingo, en el medio de la tarde y ahora encontré un momentito para editarlas y subirlas aquí. Lo siento pero estos días han sido mucho de estar en casa porque estoy mal de la garganta. Además de que esta mañana empezó a llover en Galicia y no me quiero poner peor.
 

22 comments:

  1. El gris me encanta también,la chaquetina es preciosa y que bien te quedan los jeans con las bailarinas,un look precioso!
    Un beso y que te mejores!

    www.ineedhangers.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. A mi tambien me encanta el gris, me parece un color super ponible!
    Aqui tambien esta lloviendo a mares.
    Besos y recuperate!

    ReplyDelete
  3. Cute! Great post.

    www.sketchbo.com

    ReplyDelete
  4. Gorgeous grey outfit! Love your flats!

    Sonia
    xoxo
    www.daringcoco.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I am a big fan of grey too. It's definitely more 'summery' than black, which is usually my go to colour. It also looks good with everything xx

    ReplyDelete
  6. Me gusta tu bolso =)))) Verdad...

    ReplyDelete
  7. me encantan tus bailarinas!!! quiero unas iguales!!! un besito enorme y felices vacaciones!!!
    lu

    ReplyDelete
  8. Your bag is so cute, love it!

    Kisses Camilla

    ReplyDelete
  9. Lindo look!

    Saludos,
    enmiszapatos.com

    ReplyDelete
  10. Your bag and flats are great!!!

    Giveaway on my blog!!
    xo
    www.stylegod7.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Yep, grey is cool, matches with everything! Love your bag and shoes :)
    Thanks for stopping by :)

    have a happy easter ;)

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    ReplyDelete
  12. Sencilla pero con mucho estilo.

    Un besito guapa.

    www.vivirconestilolorena.com

    ReplyDelete
  13. I love your golden flats :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. You look stunning dear, this is such a great outfit! Love the combination!


    Nuké

    http://www.girllilikoi.com

    ReplyDelete
  15. Look basico para el día a dia, ideal!
    Te invito a conocer mi blog, y verte por alli, te sigo. Gracias. Bss
    http://elbauldeanalu.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...