20.4.12

Bouquet de roses



I love red roses!
Personally, buying flowers is something that compliments home instantly, specially in some occasions. It just changes with the mood you feel like every week. It reflects your unique personality , and the only thing that should care is that it makes YOU feel better and in a cozier and more relaxing own space.
Happy Birthday to my lovely sister, Valeria!


Me encantan las rosas rojas!
Personalmente, comprar flores es algo que me gusta hacer para casa y no sólo en las ocasiones especiales. Hace que te sientas de otra manera cada semana y cada vez que las miras. Reflejan tu personalidad y lo único que importa es que hacen que TÚ te sientas mejor y más cómod@ y relajad@ en tu propio espacio.
Feliz Cumpleaños a mi querida hermana, Valeria!

18 comments:

  1. Great post, roses are amazing flowers love them too.

    xoxo
    http://www.qhuleque.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I love buying them one's a week they look gorgeous at home ;-)

    ReplyDelete
  3. La verdad es que el mejor adorno para una casa son las flores naturales, un besote para ti y otro para tu hermana cumpleañera.

    ReplyDelete
  4. So pretty! Don' you just love flowers! They can instantly change your mood!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    ReplyDelete
  5. Me encanta tener la casa llenas de flores , me dan alegria .
    Me encanta tu ramo , si te lo han regalado es un Detallazo y
    si lo has comprado tu, es Precioso .
    Un besazo .
    www.escuestiondestilo.com

    ReplyDelete
  6. I agree with you 100 percent. Flowers always make a home feel more home-y!

    xoxo
    Jillian
    NuSophisticate

    ReplyDelete
  7. wow so gorgeous! i always love having flowers in my house :) lovely blog!

    pepperandchips.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Hola guapa!
    Pues si, las flores siempre animan y dan mucha luz en una casa.
    Felicidades a tu hermana :)
    Un besazo

    ReplyDelete
  9. Thank you for your comment on my Post “DIY”

    You have a great blog, and nice styles…keep it!

    Feel free to visit me again. I will be happy about that.

    Denimtarian.blogspot.com
    Denimtarian.blogspot.com
    Denimtarian.blogspot.com
    Denimtarian.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday Valeria!!!!!!!!!!!!
    Me too, I adore flowers!!!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  11. Un ramo precioso! seguro que tu hermana lo merece

    A chic kiss ;-)

    ReplyDelete
  12. wow their beautiful

    www.starryeyed-1.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  13. Me encanta! Un besito!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...