5.3.12

See you in summer


ZARA GREY SUEDE PUMPS
ZARA FLORAL MINI SKIRT
ZARA WHITE LACE BACK TSHIRT
ZARA PASTEL PINK CARDIGAN
VINTAGE BEIGE FOULARD (from my mum´s closet)
VINTAGE CREAM BAG (from my mum´s closet)


First of all congratulations to Soraya. She´s the winner of the My Memories software!So soon I´ll contact you. 
Super quickly post to show you what I love wear during summer days. I´m deep in the work but I took half an hour off to post these photos taking during the dinner break on holidays. 
Thanks for adding me to Bloglovin!


Antes de nada enhorabuena a Soraya, ganadora del sorteo del software My Memories. En breves me pondré en contacto contigo!
Post super rapidito para enseñaros lo que me gusta llevar durante los días de verano. Estoy super ocupada en el trabajo pero me tomé un respiro de media hora para publicar estas fotos tan veraniegas.
Muchas gracias por seguirme en Bloglovin!

14 comments:

  1. So pretty! The pink looks really lovely on you!

    PS. We've a Giveaway to Number A on our blog! Check it out! :)

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    ReplyDelete
  2. Estás muy guapa en las fotos! Bss

    ReplyDelete
  3. Qué ganas de verano!!!!

    besitos

    http://shop-shop-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Me encanta tu look de verano es fabuloso, ahora me voy a los anteriores post, estuve de congresos y me perdi un poco!!
    besitoss

    ReplyDelete
  5. You look adorable!! Love those pastel colours!

    Kisses, Lucy:)

    ReplyDelete
  6. you look so cute!!so "summery"!!

    a kiss from the
    cocobloggers

    ReplyDelete
  7. hoal guapísima. pues siento no poder responder a tu cuestión, pero tampoco tengo ni idea donde se compra el agua micelar de bioderma. a mi es que me dieron una muestra, pero acaba de terminarse así que pondré manos a la obra a ver por dónde la pillo
    muaaaks
    diannetho.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Que ganas de veranito!!!
    Besos

    ReplyDelete
  9. Un look muy veraniego! Todos lo esperamos con los brazos abiertos :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  10. LOVING YOUR SKIRT!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  11. I love ypur face babe!so holywood girl!

    http://bernabozkurt.com/

    ReplyDelete
  12. Adore este look reina !!besotesss , karola de ESTILO MODA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...