2.3.12

Mussed hair


Among my resolutions I decided to dare more with hairstyles, I want to try and test new options. I love long hair in the wind but I wanna start having them mussed up, a look that I personally adore. I´d like to be able to comb my hair in many ways but unfortunately in this sphere, as in the makeup one, I don´t have a lot of experience but I´ll do my best.  What do you think of dyed tips?


Entre una de mis inquietudes se encuentra el qué hacer con mi pelo. Quiero probar nuevas posibilidades. Me encanta el pelo largo ondeando al viento pero quiero empezar a revolverlo un poco, un look despeinado que yo, personalmente, adoro. Me gustaría ser capaz de peinarme de muchas maneras pero, por desgracia, en este ámbito, al igual que me pasa con el maquillaje, no tengo mucha experiencia pero intentaré hacer algo con mi pelo lo mejor que pueda. ¿Qué me decís de las puntas teñidas en un tono más claro que mi color natural?

9 comments:

  1. Pues yo no soy la mejor persona para aconsejarte...yo tambien soy de esas de pocos peinados, cero de maquillaje y asi....pero siempre puedes arriesgarte el pelo crece y tu haz lo que mas te apetezca!

    ReplyDelete
  2. He visto melenas preciosas con las puntas más claras,además siempre las puedes oscurecer otra vez.
    Y el pelo despeinado me encanta!
    Un beso guapa

    www.ineedhangers.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. So pretty!!!! Like this photo!!!!!!!!!!!
    And
    I invite you to participate in competition every week where you can win my last Lookbook. Order to participate competition every week http://www.lookbooks.fr/concours, you should add the logo in the Home page
    or simply do link with me.
    When it's done you tell me in mail and you can participate competition every week!!!
    Kiss
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  4. i love the messy hair look :D long or short..it is a very great wearable look! for dyeing hair i think it all depends on you, but since you want to explore options, maybe try a dipped dye effect? anyways~ good luck and update us on how it goes. keep in touch <3

    -Joyce
    carouselstreet.com

    ReplyDelete
  5. Now>>dat is so my hair>>my nest ;p
    http://lifewidmorbid.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. I love long hair... also still loving the Ombre hair style! x Marina

    ReplyDelete
  7. A mí me encanta el ombre hair! De hecho estoy planteandome yo también el hacermelo, pero sin dejar de ser rubia, pasando del rubio oscuro a un rubio platino en las puntas!
    ¡Un beso!
    Carmen de Punta y Tacón.

    ReplyDelete
  8. Ooo I love this photo! I can't wait till my hair is long enough to wear like this :)

    -LAURA xx
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. pues que me encanta, yo quiero hacérmelo ya en primavera!
    Besos,Su.
    http://trendypastel.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...