13.3.12

Focus on the eyes


I´m not much of a khôl person... It never became part of my routine so it still feels like I´m pretending to be someone else (possibly my mother, who wears it beautifully) when I try it on. 
My favourite eyeliner is from Maybelline NY, which I´m wearing here. Thumbs up. I matched it up to my nail polish (Bubblicious Mini Colorama) because I could. The jacket is vintage from my mum´s closet. 


No soy una persona que utilice mucho el khôl... Nunca ha llegado a formar parte de mi rutina así que me siento un poco extraña cada vez que lo utilizo (no como mi madre, a quién le queda genial).
Mi favorito es de Maybelline NY, y es el que llevo en las fotos. ¡Pulgares hacia arriba! Lo combiné con mi pintauñas (Bubblicious Mini Colorama) porque me parece que el rosa fucsia es el toque perfecto para rematar el look. La chaqueta de pelo es vintage y pertenece a esos tesoros que provienen del armario de mi madre.

11 comments:

  1. A mi me encantan los ojos marcados, pero me pasa igual que no suelo hacerlo y me veo rara!
    Besos

    ReplyDelete
  2. Muy guapa!!!!

    besitos

    http://shop-shop-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Te queda genial!!

    Muack!
    Alexandra
    Boulevard-ach.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. you are so sweet :X

    http://www.fashionspot.ro/

    ReplyDelete
  5. lovely thing!

    http://bernabozkurt.com/

    ReplyDelete
  6. thank you for the comment!follow you back!

    ReplyDelete
  7. Beautiful outfit! Maybe you want to follow each other? I'll follow you back for sure :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...