20.2.12

Pastelscape Spring


Oh yes, as you probably noticed among the fashion things I like the most there surely are pastel colors. So imagine my eyes wide open when I first saw in Elle magazine these amazing campaigns.
Soft layers of silk and chiffon were covered by the classic Chanel tweed jacket in the first video. Models wear ivory, silver, salmon and seafom for the new season with crystal embellishments and abstract prints.
Pastel hues, peekaboo cutouts, tweeds and ostrich feather defined the Louis Vuitton woman for spring with a play on girlish innocence and 60´s style. 


Oh sí, como probablemente hayáis advertido, una de las tendencias que más me gustan es la de los colores pastel. Así que imaginad cómo se abrieron mis ojos la primera vez que ví en la revista Elle estas increíbles campañas, sólo que en formato papel.
Suaves capas de seda y gasa fueron cubiertas por la clásica chaqueta de tweed de Chanel en el primer vídeo. Las modelos se hacen eco del color marfil, el plata, el salmón y las formas marinas para la nueva temporada con adornos de cristal y grabados abstractos.
Tonos pastel, troquelados, tweeds y plumas de avestruz definen, por su parte, a la mujer Louis Vuitton para esta primavera con un show sobre la inocencia juvenil y el estilo de los años 60.

27 comments:

  1. Love the vid's. They are great. Especially love ht e Chanel.

    ReplyDelete
  2. me encanto el de LV y wow el de chanel!

    ReplyDelete
  3. I love both campaigns:) As you I love pastel colours so much!

    Kisses!

    ReplyDelete
  4. I'm so ready for spring I don't want o wait until the 21st of march!! :)

    ReplyDelete
  5. Love the second one, I'm looking forward to spring so much right now!

    ReplyDelete
  6. fun and versatile!
    i´m back again.
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I love love love Louis Vuitton's Spring campaign! All that pastels and that pink! Amazing style direction ♥

    VALOURANDLACE.COM

    ReplyDelete
  8. Me encanta, bonita entrada!!!
    Bs.
    www.guapayconestilo.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Love these videos, thanks for sharing! <3

    ReplyDelete
  10. Que bonito!! me han encantado los videos.
    Besos

    ReplyDelete
  11. Loving this!!!

    xoxo
    daringcoco.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. oohh love the videos!

    Thanks for posting them up Aitana! ;)

    ReplyDelete
  13. HOla guapa, ya estoy de vuelta, la verdad que los tonos pastel estarán de toda moda!!!
    preciosoas videos!!
    besos

    ReplyDelete
  14. Super post!!!

    Angela
    http://doigt.net

    ReplyDelete
  15. I'm not a huge fan of pastels on myself, but I fell in love with these campaigns too! Just gorgeous, especially the LV one!

    FAIIINT x

    ReplyDelete
  16. Yo estoy deseando tener cositas en estos tonos, si es que son una monada!!
    Y las campañas molan mucho, sobre todo la de Louis Vuitton :)

    ReplyDelete
  17. love the videos!! its amazing what they can do. and i love pastels as well! eeek!

    ReplyDelete
  18. ainsssssssss que te voy a decir de la campaña de chanel???? DIVINA!!! me encanta!! enhorabuena porque la verdad es que me flipa!!!!!! un post diez cariño!! un besazo;Claire.
    c.o.c.o

    ReplyDelete
  19. me encanta!besoss!

    http://zscloset.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...