17.2.12

MADRID, MILAN, PARIS


I want to travel!! I want to eat my favourite chicken breast fried or Parma ham in Madrid while I´m seeing the Retiro´s park, or delicious pasta & pizza in Milano while I´m walking through their old streets or come back to my dear Paris to go shopping at Galeries Lafayette, hoping it is as charming as it was last March!
Which city do you prefer to go on holidays?


Quiero viajar!! Quiero comer mi milanesa de pollo o mi jamón curado en el Nebraska de Madrid a la par que paseo por el precioso parque del Retiro, o deleitarme con un buen plato de pasta o un delicioso trozo de pizza en Milán mientras paseo por sus viejas calles llenas de encanto o volver a mi querida París para ir de compras por las Galerías Lafayette, esperando que sea tan sumamente encantadora como lo fue el pasado marzo!
¿Qué ciudad preferís para ir de vacaciones?

27 comments:

  1. Yo también quiero viajar, me encanta y lo hago cada vez que puedo. Te recomiendo que visites Viena si no has estado nunca, es una ciudad con encanto..aunque para mi, París se lleva la palma =)

    feliz finde guapa!

    http://shop-shop-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Lovely photos, I love travelling and really wish I had a trip planned right now!

    ReplyDelete
  3. Beautiful photos. Love the post.

    ReplyDelete
  4. I so wish to travel too. I am dying to start my Greece trip!
    xx



    The Urban Umbrella
    xoxo


    http://urbanumbrella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. a mi tambien me encanta viajar!!
    me gustas mucho en la primera foto!!
    besos

    maitane

    ReplyDelete
  6. done! I,I follow I follow u :)

    http://bernabozkurt.com/

    ReplyDelete
  7. Hi!
    I visited this park in Madrid!!!!
    Nice place!!!!!!!!
    Have a good weekend!!!
    Kiss
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  8. A mí me encantaría volver a Parísw, que casi no me acuerdo :(
    Un beso

    ReplyDelete
  9. Aitana , que linda estas que divino estr ahi , besos!! estas bella!
    karola

    ReplyDelete
  10. I like the first outfit & view too! Nice ;)

    ReplyDelete
  11. Love your first outfit!!! I have a giveaway on my blog so feel free to join:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    ReplyDelete
  12. Great post, sharing your travelwish for sure=)
    Specially love the first picture!

    X Denise
    mommy-in-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. i love traveling. not the part about flying, but the part about being some place else..
    hope you have a wonderful weekend
    x

    ReplyDelete
  14. i miss paris!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  15. Yo he estado en Madrid y en Paris varias veces...y me encantan!!. Pero al sitio donde realmente volvería e incluso me quedaria unos mesesikos a vivir sería Praga!!! Es preciosa mires por donde la mires!!=)

    El problema es que ahora mismo no hay money!! jijiji

    Un besazo guapa

    http://tania-cm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Yo acabo de volver de París y vuelvo enamorada de esa ciudad así que ya sabes mi respuesta jajaja

    un besoo

    ReplyDelete
  17. Hi i join your blog
    Pls join my blog too
    Kisses

    ReplyDelete
  18. Cute photographs, I LOVE Paris a lot, cannot wait to go there again!

    Loved your fur leopard hat, so cute!


    GIVEAWAY – silver cuff or anything you like (voucher to Club Couture)
    My Fashion Insider

    ReplyDelete
  19. Urgh your making me want to travel even more now! I could swear I heard New York calling my name this morning!

    Thank you for visiting my blog and for following me too. I'm following you also on Bloglovin #28! Thank you too for your sweet comment :o)
    xoxo
    daringcoco.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Hola guapisima! me ha encantado tu blog, y por supuesto tu estilismo
    sigue asi!
    mil gracias por pasarte por el mio y por haberme comentado!
    Estas preciosa en las fotos!

    XOXOXOXOXO

    Cristi

    http://www.elarmariodeunaprincesa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. lovely post!

    following you now sweetie.

    wish you the best

    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...