5.1.12

My New Year´s Eve Look









VINTAGE BLACK LEATHER LACE-UP BOOTIES
ZARA BLACK LACE TOP
BERSHKA BLACK SKINNY JEGGINGS
BERSHKA BLACK AND GOLD STRIPED BLAZER
PRIMARK GOLD SKINNY BELT
SWATCH GOLD WATCH
VINTAGE BLACK RING
VINTAGE FROM MY MUM´S CLOSET SNAKE PRINT CLUTCH


As every blogger, I decided to shoot some photos of my New Year´s Eve look to share them here with you. 
For NYE night I choose black and golden colours: with classy Bershka black skinny jeggings I wore a chic black lace top, Swatch gold watch and a cocktail ring in black. Night photos for you :)


Como todas las bloggers, decidí hacerme algunas fotos de mi outfit de Nochevieja para compartir aquí con todos vosotros.
Para tal ocasión escogí una combinación en negro y dorado: con unos clásicos jeggings negros de Bershka llevé un top con la espalda de encaje muy chic, un reloj dorado de Swatch y un maxianillo negro. Aquí, para todos vosotros, las fotos de la noche :)

33 comments:

  1. ideal esto de que la espalda quede abierta!
    échale un vistazo a mi material fotográfico y sígueme si te gusta :)

    ReplyDelete
  2. Me encanta la blusa de encaje, siempre es lo más! Gracias por pasarte por mi blog guapa! Te sigo por aqui y por bloglovin, me quedaría super contenta si hicieras lo mismo por mí :)

    www.superclementina.blogspot.com

    xx

    ReplyDelete
  3. preciosa la camiseta yo he elegido un estilo muy similar
    http://www.elpaseodelestilo.com/

    ReplyDelete
  4. Wow. Amazing outfit. You look really awesome. Hope you visit me and we follow each other if you like. Wish you a wonderful 2012!! :)

    look-scout.blogspot.com /

    ReplyDelete
  5. I LOVE the lace back, your whole outfit is cute! Looks like you had a great time, it's good to bring in the New Years like that. :)

    xo Stephanie,
    *Amour, Stephanie

    ReplyDelete
  6. The top is so pretty - I love the back!

    ReplyDelete
  7. wow!!! guapísima :D me encanta tu look

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  8. que wapaaaaaa que ojazos tienes nena!! me encanta el top, es una monada el corte de la espalda!!! que tal los reyes?¿?¿ un besoteeee querida! :)

    ReplyDelete
  9. such a gorgeous top! Love the back detail! x

    ReplyDelete
  10. New follower on board ;) Wonderful blog!! Thanks for you comment.

    look-scout.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. El top me ha gustado mucho!!! Buen look para empezar el año!
    Un beso guapa

    ReplyDelete
  12. gorgeous low back! you have such pretty big eyes

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ibas guapísima!!!
    Un besazo!! :)

    ReplyDelete
  14. You look gorgeous! Love the back of that top.

    ReplyDelete
  15. Wow, love that top! Love everything with lace :)

    xx Ivana

    Stop by sometimes :)
    Macarons and Pearls

    ReplyDelete
  16. que chula la camiseta!me encanta!!yo también me decante por negro y dorado jejej..
    un besin guapa=)

    ReplyDelete
  17. muuchas gracias por tu comentario y por seguirme!!
    me encantaría que me siguieras también en facebook :)
    www.facebook.com/nur.bof.fotografia

    ReplyDelete
  18. hi there im having a H&M x Versace dress giveaway,come join? http://mwanwan.blogspot.com/2012/01/h-versace-giveway.html

    ReplyDelete
  19. Gracias! :)
    Tengo esa misma camiseta!!! Ibas muy muy guapa.
    xx

    http://andreainfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. what a great top.......so sexxy......plus I love the tattoo............xx

    hushhushcloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. you are so sexy awesome blog



    http://hfhyperactif.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Really great blog! (:
    My site- WWW.MARTITTTA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  23. i love the details on your top!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...