26.11.11

White Day











ZARA GRAY SUEDE PUMPS
ZARA LITTLE WHITE LACE DRESS
VERO MODA BEIGE TRENCH
VINTAGE FROM MY MUM´S CLOSET FUR SCARF
ROBERT PIETRI BROWN LEATHER BAG


Today, I woke up, replied comments to my followers and then had the longest bath ever. I love listening to music when I´m dressing up and when I´m in the bathroom while I´m singing and dancing like a fool :D
At the park (I now go there everyday) my friend Jenni bought some chestnuts. 
And I tought this autumn atrezzo It was the perfect set for some outfit photos, as you can see I´m loving high heels so much in these days!
I´m thinking about what to wear to my trip to Madrid, what do you think should I to pack?


Hoy por la mañana me levanté relativamente temprano, me puse a responder los comentarios de mis seguidores y luego me dí uno de los baños más largos y relajantes de toda mi vida. Me encanta escuchar música mientras me visto y cuando estoy dándome un buen baño mientras canto y bailo como una loca :D
En el parque (voy allí todos los días) mi amiga Jenni compró algunas castañas asadas que después disfrutamos sentadas y charlando.
Y pensé que esta localización tan otoñal sería perfecta para sacar algunas fotos de mi outfit y, como podéis ver, últimamente no me bajo de los tacones!
Estoy pensando qué puedo llevar a mi próximo viaje a Madrid, que me recomendáis?

15 comments:

  1. you look amazing!

    following you, hipe you follow me back :)




    elblogdemonsee.blogspot.com
    elblogdemonsee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. The shoes are simply divine! I'm jealous of the weather, though!


    The Pink Monocle

    ReplyDelete
  3. Bonjour!!! Mmm super ton sac!!! j aime
    Biz
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  4. Genial el abrigo :D
    besitos
    http://smokeinmycloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hola guapa! He abierto un nuevo blog! Si estas interesada en conocer el mundo, visita mi blog y sígueme si quieres! Yo haré lo mismo con el tuyo! Un beso

    ReplyDelete
  6. You are so pretty and your style is lovely!

    Check out my blog if you want to...
    http://kiwipferdchen.de.vu

    ReplyDelete
  7. Guapísima de blanco!!!! Buen look!
    Besos

    ReplyDelete
  8. Love your jacket!♥

    http://depxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...