8.11.11

Make me laugh









VINTAGE BLACK LEATHER LACE UP BOOTIES
PEPE JEANS NAVAJO DRESS
CALZEDONIA BLACK TIGHTS
VERO MODA BLACK VELVET BLAZER
PRIMARK BLACK CHAIN BAG
H&M SEA PEARL NAILPOLISH


Yesterday was a great day ;D I took the first photos at the hall of my building, I love mirrors´effect in me and I really think I should take more sets here!
Hope you have a great day guys!


Ayer fue un gran día ;D Saqué las primeras fotos en el hall de mi edificio y quedé encantada con el efecto que los espejos hacen en mí. Por eso creo que debería hacer más fotos aquí!
Espero que tengáis un gran día chic@s!

18 comments:

  1. El vestido es tan bonito!!!!!! pero tanto!!!! es precioso!!!
    y las fotos son super alegres!! me encantan!!!
    muchos besos!

    ReplyDelete
  2. me encanta ese vestido! es genial!
    un besazo enorme!
    lu

    ReplyDelete
  3. me encanta tu bolso!!! gracias por tu comentario en mi blog!! ya sabes que puedes seguirme en
    http://styleann.blogspot.com/
    besitos!!

    ReplyDelete
  4. ohh what a cute dress:)
    hope you had a good day xx

    Love,
    Nee
    ROSECANDLE11

    ReplyDelete
  5. I love your blazer. You look great dear.

    ReplyDelete
  6. The mirror picture is definitely fun.

    ReplyDelete
  7. lovely outfit!!beautiful pics!!!!i'm following you!!if you like mine,do the same!

    ReplyDelete
  8. your legs are so skinny and beautiful! I love them :) and your outfit is great, so stylish and feminine! and I adore mirror photos.

    By the way, I just found your blog and I have to say that I really like it!– your style is original and I read your blog with alot of pleasure. I adore blog like yours so.. I just wonder..if we could follow each other..Please answer! But even if your answer is “no” I’ll be still your reader

    with love,
    your opinion is VERY important for me!http://chocarome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Love the velvet! Such a luxe fabric for Fall ~jen

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...