6.11.11

Don´t Be Confused! It´s Saturday Night


ZARA BROWN SWEATER
ZARA GOLD TOP
OYSHO BLACK UNDERWEAR
PIECES ACCESSORIES GREY SCARF


I think I´ve never post an outfit photo out of my body so here it is. This is the outfit I choose to wear yesterday night - to a party where I saw the performance of Carlos Jean. I have a great moment with my friends. Happy Sunday!!


Pienso que nunca he subido una foto de un outfit que no haya sido llevado en mi propio cuerpo, así que aquí os dejo el modelito con el que salí ayer por la noche - a una fiesta en la que actuaba el DJ Carlos Jean. Me lo pasé muy bien bailando en la tarima con sus temas en compañía de mis amigas. Feliz Domingo!!

14 comments:

  1. Me ha encantado el bolso!

    Feliz semana!



    xoxo

    ReplyDelete
  2. Que pasada de bolso!!!! Con ese pelo!!!!
    que bonito!
    besos!

    ReplyDelete
  3. Hi!! I love this bag! And really like your last post...well I'm in love with Paris...and my today's post is Street style from Paris! ;)
    I'm your new follower!
    xoxo
    Mónica

    ReplyDelete
  4. WORK IT OUT!

    You have SO many AMAZING photos on your blog. Do you take them yourself?

    Me and my girlfriend Charlotte Cutler love love love your blog.
    "DONT GET CONFUSED" HAHA

    We love your blog!

    We are gunna continue to follow you...


    keep in touch

    www.shervinsworld.com

    ReplyDelete
  5. I love your blog, you have great photos and you write nice. old bookmark :)
    visit me friend!
    love,
    http://thepileofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. es precioso! me hubiera gustado que nos enseñaras fotos vestida con este look!
    por cierto he visto las fotos del post anterior y que envidia de viaje a parin porfavoooooooor yo tengo que ir si o si!!!

    ReplyDelete
  7. great look!! love your blog ;)

    I'll follow you and you can follow me if you like mine.

    kisses from Spain!

    ReplyDelete
  8. El bolso me encantó!! Seguro que bailaste mucho con estos zapatos tan cómodos.Kisses from www.stylepicture.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. El bolso es super mno asi de pelito, que encanto!!
    besines
    Duapara

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...