3.11.11

Camel Cape













ZARA LEOPARD PRINT BALLET FLATS
ZARA BEIGE FLARED PANTS
ZARA BEIGE SWEATER
STRADIVARIUS CAMEL CAPE
R&B FAUX FUR LEOPARD PRINT BAG
VINTAGE GOLD AND WHITE RING
MAYBELLINE COLORAMA PARTY BLUE NAILPOLISH


Hi guys, I took this ones last April in Paris but I didn´t have time to upload some of them, as I promised I took other photos at the camel cape, isn´t it amazing?


Hola chic@s! Saqué estas fotos el pasado mes de abril en París y no he tenido tiempo a subir algunas de ellas, así que, como os prometí me sacaré más fotos con la capa, ya que veo que a muchas de vosotras os encanta, no es realmente increíble?

24 comments:

  1. Que linda capa y que lindas fotos. Nunca me cansaré de ver fotos de París,tu como siempre muy guapa.Kisses from www.stylepicture.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. La capa te queda estupenda y París es una maravilla!
    Preciosas fotos!!!
    Besos guapa

    ReplyDelete
  3. Me encanta tu capa!! es estupenda!!
    http://styleann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. I like your cape its gorgeous! :)

    http://linastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hola guapa!! Me ha encantado ese post! Hermosisimas fotos y me encanto tu outfit!!
    Besitos desde Panama!!

    ReplyDelete
  6. Hola guapa!!
    Precisamente hemos estado este fin de semana en Paris!!!! Pronto haremos una entrada y si quieres pasate porque nos haria mucha ilusion :)

    La capa es una verdadera pasada, tenemos que hacernos con una :)

    besooos!

    ReplyDelete
  7. justo love the pics!! tengo algunas fotos yo tb en el tiovivo!! quedaba tan chulo! me encanta la capa!! muchas gracias por pasarte por mi blog!! estoy encantada de conocerte! eso si, no he conseguido encontrar para hacerme seguidora!!! besos
    www.ilovemelita.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Qué guapa y que imagenes más bonitas!


    xoxo

    ReplyDelete
  9. Love the cape and leopard!

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. We love jacket and nails... Fantastic!...
    Great location too, we love Paris!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Love the cape. Great shot of the carousel. Oh how I wish I was back in Paris now!

    Christie

    |Blog|Facebook|Twitter|Tumblr|

    ReplyDelete
  12. Hi dear, I'm following.
    Thanks for visiting and thanks for your sweet comment ♥

    ReplyDelete
  13. Pero que capa ?????de stradivarius????
    es preciosa !!!.
    A partir de hoy ¡ te sigo !!!!.
    www.escuestiondestilo.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. i looove this cape! and oh wow, you're in paris? such a romantic city:) and you have some beautiful photos here:)

    Love,
    Nee
    ROSECANDLE11

    ReplyDelete
  15. Que preciosa te queda la capa!!! Es una pasada!! muy muy bonita!! y las fotos de Paris.. que romantico!!!

    Besos!

    ReplyDelete
  16. hi there im having a Gucci giveaway its for anyone check it out http://mwanwan.blogspot.com, share it with your friends!
    http://mwanwan.blogspot.com
    x

    ReplyDelete
  17. Hola preciosa soy fan incondicional de las capas y ponchos me encantan,besos.
    Inma.

    ReplyDelete
  18. Nice cape!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. adorable cape!!! sooo stylish... the pictures are so nice,you are gorgeous!!!! eiffel tower is awesome!!! i would really want to Visit Paris in the near future... it seems to be a wonderful place... love love love your blog,,, following you now,, hope you could visit my blog too... kissess!!!

    ReplyDelete
  20. I love your photos! wonderful! I really like your style!
    look at my blog therightmixoffashion.blogspot.com

    if you feel like part of my Gucci Giveaway: http://therightmixoffashion.blogspot.com/2011/10/giveaway-bag-charms-of-gucci.html
    rush ends in a few days!

    ReplyDelete
  21. Es una capa preciosa. A estas alturas yo sigo sin tener una, es una espinita que tengo clavada :)

    Besos!!
    http://stylelovely.com/thinkingcat/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...