20.11.11

Black for life




VINTAGE BLACK LACE-UP LEATHER BOOTIES
ZARA SKINNY JEANS
ZARA BLACK TSHIRT
VINTAGE FROM MY MUM´S CLOSET BLACK MAXI CARDIGAN
COBORIS COMIC PRINT POCHETTE


This afternoon I went for a walk with my parents in a "furancho" (typical Galician place where people drink vine and eat specialités) and I thought I had to take photos at this beautiful place! It´s such a relaxing place where you can have your favourite vines, see the nature or talk to people. Or maybe take some photographs too? Oh I know It´s something that only I could do, people around me were looking at me in such a strange way but I don´t care because I had a lot of fun :D


Esta tarde fui a dar un paseo con mis padres hasta lo que en Galicia conocemos como "furanchos" (tabernas típicas donde la gente bebe vino de la casa y aprovecha para acompañarlo de unas tapitas) y pensé que tenía que sacar fotos en este lugar tan bonito! Es un lugar increíblemente relajante donde puedes disfrutar de un buen vino mientras contemplas la naturaleza o hablas con la gente. O quizás saques algunas fotos también, no? Oh! Sé que es algo que sólo unos pocos podemos hacer pero lagente que estaba a mi alrededor no paraba de mirarme de un modo extraño mientras mi padre me fotografiaba pero no me importó porque me lo pasé muy bien :D

18 comments:

  1. nice place , and you are so nice .

    i wait you on my blog

    ciao ave

    ReplyDelete
  2. i love the simplicity of this outfit... gorgeous =)

    http://hayleyhour.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/hayley.hour

    ReplyDelete
  3. I love this clutch! It really pops with the black outfit.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  4. Me encanta el clutch y los zapatos :)
    besos!

    ReplyDelete
  5. Hola guapa!
    El sitio es super bonito! Y claro, mientras tu disfrutes que los demás miren lo que quieran jaja
    Me gusta el clutch!
    un besazo

    ReplyDelete
  6. Es algo que suele pasar, todo el mundo te mira raro! pero a mi personalmente no me importa y a ti por lo que veo tampoco, además de que deberías estar la mar de contenta porque sales preciosa en las fotos!!

    ReplyDelete
  7. Great outfit. Love your clutch.
    I`m following you, hope you follow me back =)

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. REALLY loving your look! very sexy very REAL!

    thanks for your comments always they make us happy!

    ps come follow us :)

    www.shervinsworld.com

    ReplyDelete
  9. Me encantaron las fotos!!

    Saludos,
    enmiszapatos.com

    ReplyDelete
  10. love you style!
    xx


    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  11. Nice clutch!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. love your outfit,great style!

    following your blog now, visit my blog and hope you follow back.

    kisses

    www.rochellekecloset@blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nice blog! I love ur style...xoxo

    ReplyDelete
  14. Very beautiful pictures ... and great style - love your blog...

    Thank you for following back to my fashion and lifestyle blog.
    Tanja - PureGlam.tv or via Bloglovin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...